Reklamacja i zwroty

Wygodne Zwroty

Pamiętaj, że masz możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Zwroty można przekazać za pośrednictwem serwisu https://wygodnezwroty.pl/sherpaclothes, lub klikając w przycisk NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ

[BANER-WZ]

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną. 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres SKLEPU. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres contact@sherpaclothes.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres contact@sherpaclothes.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. 

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Produkt powinien być oryginalnie zapakowany, nie otwierany, ani zużyty. 

Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z formularzem zwrotu, na adres SKLEPU: 

Stefana Czarnieckiego 4/7 , 30-536 Kraków ( lub paczkomat KRA35M ) nie później niż 14 dni od dnia otrzymania paczki.